sommarlängtan

ja så är det faktiskt jag längtar till sommaren, tänk vad skönt slippa av och på med kläderna och in o ut ur affärerna ner o upp för trappan, skönt att bara kunna ta på han en body o lägga han i vagnen o så är det klart för start. saknar solen o värmen o gräset o asfalten. ska bli så kul oxå och få fara och bada med Liam o alla andra mammor o bäbisar o bara ha pickning o sola o mysa.

den här vintern är väldans konstig, från ena dagen till den andra så kan det pendla mellan 19- och 4+ myyycket skumt. men det har varit få dagar som det varit riktigt kallt, det tackar vi gudarna för. det är ju skönt när det är som lagomt ute då är det som bäst. kunna ta sig ut med vagnen i friska luften o röra på sig.
och idag för att inte tala om idag det är 7+ ute heeeel nice.

så vad står på våran dagsordning då? ja det blir då lätt en prommis, kanske man skulle dra en prommis till stan och gå o kika lite granna.
vi klev upp ganska tidigt idag så det känns som att man måste vakna till lite innan man ens kan sätta igång med nått. lillgossen ligger o kollar tv o jollrar i tv rummet, han verkligen äääälskar att kolla barnkanalen på morgonen, känns som om det mer eller mindre har blitt en rutin. fast då får ju jag en stund på morgonen för mig själv för att skriva o läsa bloggar o dricka en kopp kaffe o vakna till i lugnan ro.

och inte har jag fixat in nå nya bilder, SKA göra det snart. men min dator strejkar då jag försöker ladda upp så jag fårla låna nån annans för att fixa det hela men men håll ut det kommer snart.

klart slut..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0