smakisar!

men lillgubben är ju så söt, han har ju smakat potatis förut men det var blaj, idag fick han potatis 6 majs blandat med bröstmjölk jummie det slank ner hela 7skedar!!? shiit gubben blivit stor nu.
och på em så åt jag lite melon som liam fick slicka lite på guud ungen blev stormgalen då han inte fick mera!! det var ju GOTT mamma!!!

har städat upp på balkongen så nu kan man faktiskt sitta där ute o ta sig en kopp kaffe när det är fint väder ute, som såna här dagar då det var 7+ ute när jag steg upp YES!!

imorgon blir det en fika på stan, skönt känns som om jag varit hemma hela veckan o int gjort så mycket. visst jag har hunnit städa o sådär men hur kul är det på en skala??
ska kika om jag hittar några svarta brallor till gossen, jag städa ju ur hans garderob o dom svarta braller han har är ju försmå!!

gud jag skulle vilja lägga mig i ett bad o jäsa men det finns som inte tid för sånt nu för tiden så man får nöja sig med om man hinner med nån snabb dusch i vecka haha.
blir som inte att man hinner med sig själv så mycket, ville ju vara en sund,nyttig,hälsosam o smal mamma, hallå!! när ska det ske lixom, hmm får ta tag i mig själv nu o faktiskt börja röra på mig mer o äta mer hälsosamt. är så less på å vara plufsig haha.
men allt är ju så gott när man ammar o inte tala om mitt coca cola beroende som är det största boven i det hela shit måste ge upp det oxå!! aj aj hur skall det gå?
DET MÅSTE GÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0