Rättegångshelvete!!

Liam mår mycket bättre nu och natten har varit okej till skillnad från igår natt då jag hadde en natt from hell.=) liam var såå grinig igår kväll, å bara skrek å skrek oskrek fram till kl. 23? somnade då. för att sedan vakna kring 1 tiden o skrek o skrek oskrek, vilket resulterade i hög feber o han skrek o somna o skrek somna var riktigt plågosamt å se faktiskt, jag gav han en sup för att få ner febern o bar honom o vyssjade honom, la säkert ner honom 10ggr man han bara vaknade o svårt hade han å äta oxå då han var så täppt i näsa, så 02.45 somnade han ÄNTLIGEN om då panodilen gjort verkan, shiit han var så slut så slut och för att inte talo om hans mor som var i koma?? det är såna stunder jag avundas er som har en karl en extra famn att lägga han i. riktigt jobbigt var det. igår var jag varit helt slut. och hade jag haft cigaretter hemma hade jag tatt mig en rök.

idag har vi varit på stan en sväng o blitt bjuden påå lunch TACK!! sen har jag följt med då en polare tatuerat sig, mycket intressant men det tyckte dock inte liam för han somnade nästan direkt, sittandes, gullungen.
nu är vi hemma och ska snart ångbada, det ska bli riktigt skönt för jag e sååå frusen.

mindre kul var ju att när jag kom hem såg att jag fått en kallelse som vittne till en rättegång om en kille som spöa en tjej på cleo, jag vet vem han är en RIKTIG idiot, det hände för mer än ett år sen innan ens liam var påtänkt haha.
MEN det kändes asjobbigt, jag ammar ju han o ska han med dit å nää jag vill verkligen inte fara dit, men jag är TVINGAD anars hämtar polisen mig??!! å man måst betala 2000kr kändes ju inge kul. fan oxå!! nu började jag gruva mig inför detta. killen där är en idiot och jag vill inte ha några ovänner osv, absolut inte nu när jag har liam, hadde jag inte haft honom hadde det vart en annan femma. men samtidigt vill jag ju att han skall få sota för sitt brott. FAAN FAAAAN!! åå är så arg just nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vilken goding!
Ni verkar vara lyckliga och ha det bra, vad roligt att se :)
Hoppas jag får se era nunor i veckan när jag kommer upp till luleyo!
//Elin

2008-02-15 @ 15:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0