min lilla bäse växer=)

jepp så är det, han växer min lilla bäse, han väger 8420g o 68 cm det är så kul å se hur han växer.
på bvc fick vi mycket beröm av kerstin som tyckte att han ser riktigt fin ut.
när hon frågade mig vad jag ger honom så svarade jag bröstmjölk då hon brast ut HALLELUJA haha hon e som kul den där lillkerstin.
visst jag ger ju han smakisar oxå men det är ju bara nån sked per dag.

i morgon blir han hela 5 månader och jag kan knappt tro att det är sant, han har blivit så stor nu och tiden går så fort, saknar då han var så mini pluttig liten nåå han var sååå söt då. ÄR söt nu oxå naturligt vis, han är det vackraste som finns för mig.

babysång var vi på igår oxå det var ju väldans mysigt måst jag säga, o liam uppskattar stimulans o rörelser på det viset, så det ska vi fortsätta med ,visserligen är det bara 5ggr kvar men dom ska vi gå på.
var även o shoppa två braxor o en body till han igår. och fynda ett linne o en vårjacka till mig själv.
oftast så hittar man ju bara kläder till gossen men när det gäller en själv så blir man som snål haha.

idag fyller syrrans dotter Michelle 1år GRATTIS gumman=) tänk att det var ett år sen hon kom? kommer ihåg denna morgon förra året kring 6 tiden på morgon så får jag ett sms av syster där det står att värkarna satt igång o att dom snart ska åka in. hihi så spänd o förväntansfull jag var då. längtade till min egen förlossning oxå. hihi
men nån timme senare tittade hon ut lilltjejen. så fin=)

o vad göra idag då? far o grattar henne i helgen tror jag, så jag kan stanna över natten. för i morron ska jag o liam på fest ahha, nä en polare ska ha fest o det kommer lite kompisar söderöver så vi ska åka dit o hälsa på o vara en stund vi åker väl hem innan alla blir för fulla o stökiga, men kul ska det bli=)
så idag ska jag slänga igång en maskin o dejta damsugaren en sväng o diska undan lite. kanske försöka ta mig ut en sväng på prommis oxå, lite grått o trist ute men det är bara 0 grader så det blir nog skönt i allafall.

sådärja, ska ge min lilla bäse en hutt nu.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0