frisk!!

japp, vi är friska och krya som aldrig förr *peppar,peppar* skönt!
igår var vi på bäbisfika i vanlig ordning, fast på ett nytt fik, mat & prat. nice dom har mycket bättre fika o mat där.
och kvällen avslutade vi med en pizza på porsön GOTT!!

idag har vi varit hos jenny & nea o hälsat på o lekt o dom bjöd på mat TACK Jenny.
så nu är vi hemma ska ta och vika lite tvätt o dona på här hemma lite grann ta de lite lungt o se lite tv o bara mysa.
liam drar en powernap just nu haha kan han behöva.

OCH nu till nått helt annat, jag stör mig på "VISSA" personer som tar all energi, känns som om allt bara kretsar kring dom o dreas liv o man får inte en syl i vädret. det är en speciell person jag syftar på som jag faktiskt tycker är mycket trevlig o snäll, men jag tror att hon har det lite jobbigt just nu iallafall mer än hon visar.
men jag brukar inte störa mig på folk sådär. men ibland blir det bara för mycket helt enkelt.
SÅ nu har jag fått ventilera bort det, då kan jag kanske sluta fundera på det.

nu ligger katterna ute på blocket MED bild så vi får se om nån nappar på det då. jag hoppas ju att jag på nått sätt ska kunna omplacera dom för allas bästa, visst det är sorgligt men sant.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg kissarna på blocket! =))Hoppas nån nappar nu, och skönt att ni är fiska å krya! =)))

2008-02-06 @ 20:00:45
URL: http://mammakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0