Fraijdag

jag har inte alls hunnit sitta vid datorn denna vecka känns det som, annat än att göra det viktigaste som att betala räkningarna, å det är inte lika kul som att skriva flummiga inlägg i bloggen=)

så?? iförrgår var jag på stan o luncha med några mammor o bäbisar, sen skulle vi på babysång men det var as mycket folk där så vi tar det nästa vecka.
efter det for vi till dollar & barnens hus, vill ha såååå mycket.
och efter det for jag på middag hos ett par på björx, tack för maten, vi käka pizza.
sen tog vi en prommis till porsön o jag träffa lite bekanta.
så vart det direktbussen hem och natta Liam som var sååå trött och somnade snällt i sin egen säng och sov där i sex timmar utan mat,utan krångel, int nå.
super nice.

igår var vi med jenny & nea på storheden o vanka runt på alla affärer, guu vi var hemma halv åtta igårkväll oj vad det värkte i mina fötter, så trött och hungrig jag var.
så det var bara o söva liam o sen ta sig lite mat.

så nu sitter jag här med lite kaffe i handen, det är skitdåligt väder idag, inge kuligt alls.
får se vi ska väl dra oss mot syster yster idag. som har en son som fyller 4år i helgen så det blir lite tårta å sånt.'så många av liams kusiner som fyller år ibörjan av året.
så många kalas blir det=)

ska ta och lägga in lite nya bilder senare då jag fört över dom från kameran.
men nu ska jag ta mig en påtår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0