Bilder

image22image23image24image25image26image27image28image29image30image31image32image33

Kommentarer
Postat av: Malin

nåå vad söta bilder:D haha bilden på Liam o Ferdinand är bara såååå fin. Är så grymt glad att Ferdinand är så pass lugn som han är med barn o så. Haha kanske Ferdinand får agera barnvakt senare när du o jag går ut på krogen:P vi får lära han att fixa nå mat och byta blöjor på Liam först:D haha

2008-02-12 @ 07:28:53
Postat av: sara

Tjingeling!
Oh vilka fina bilder pa sötnosen din. Vilka gulliga klader han har. Idag har jag fatt min lon sedan jag flyttat hit.... vet du hur jäkla bra det kanns??!! hehe! Jag ska shoppa vet inte vad annu men vad som helst, aven jag, som nastan aldrig ids kopa natt (forutom öl) kanner mig kopsugen en dag som denna.
ha en bra dag malin!
kramen

2008-02-12 @ 15:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0