Back in town!!

sådärja då var vi hemma igen efter en helg med familjen, mysigt har vi haft det o ätit gott och friska har vi blitt yejj!!
igår så städade jag hemma o donade på, köpte nya sängkläder mycket snygga svarta med mönster på.

idag ska vi på 5 månaders kontroll på bvc så det ska bli så spännande å se vad han väger nu.
och efter det ska vi nog ta oss en prommis till stan där vi ska på mamma fika i vanlig ordning.
solen lyser ute o vi börjar få ena riktigt fina dagar nu. man blir lite piggare och det är nästan så man får lite vårkänslor=) härligt.

Liam fick en hoppgunga i helgen, och när jag satte honom i den började han hoppa på en gång han fattade direkt hur man skulle andvända den, oj vad han hadde kul han riktigt älskar den där hoppisen, och när han satt i den så började mammas hund o hoppa o busa med en pipleksak o det fick liam att brista ut i skratt o vad han skrattade haha det tyckte han var festligt.
kul jycke den där emma.

nu sitter jag här o lyssnar på lite musik o dricker morgon kaffet och ska snart ta och göra i ordning gossen o ge han en slurk, han sitter o kollar på barnkanalen o är så nöjd så.
återkommer ikväll med resultatet av bvc sen.

lev & må!!


PS. Elin vad kul att du kommer till luelå, tycker absolut vi ska stråla samman nån dag, kanske laga lite go mat?
O sara, jag saknar dig hoppas du har det bra där i paris=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0