Leos lekland!

ja här har vi nätt o jämt stigit upp, eller jag i alla fall liam ligger o äter sin morgon välling och kollar på playhouse disney.
jag väntar på att mitt kära kaffe ska bli klart, börjar då dofta nykokt kaffe här i allafall.

igår var det Leos lekland för hela slanten=) eller hela slanten ska jag väl inte säga då båda jag o liam går in gratis.
men kul hade vi och jenny och nea gjorde oss sällskap, roligt hade dom i alla gångar o bollhav o hopphus o trampoliner
och ja you name it
 


ja riktigt skoj hade vi.

sen åkte vi hem och badade o kröp i pyjamasen och käkade lite kvällsfika, mös ner oss i sängen o kollade på stjärnor på is, och liam var nog vaken till strax efter 22 igår han var så uppspelt o upp i varv efter dagens äventyr, men sen somnade han och har sovit gott hela natten fram till nyss.

idag blir det en slpparsöndag, ska slå in lite julklappar jag köpte åt han i går, nå små bilar hehe
och så köpte jag en saccosäck oxå, så den bör komma nästa vecka, gud så mysigt, då kan han softa i den på morgonen o kolla barnprogrammen o dricka vällingen. myyyyyys!!
å kläder har jag köpt åt han, och ska väl köpa en verktygsbänk o en dammsugare som sjunger o ja vad tänkte jag mer på? joo ska se om jag kan hitta sån där mjuk pusselmatta oxå.


nä kaffe är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0