Simma lungt!

Fan, faan,faaaaaan vilket slask det var ute
snacka om att bli blöt om fötterna då vi gick till dagis i morse, det sipprade mellan tårna INTE skönt, urs man blir så grinig då man blir så kall å blöt om fötterna.
å storm är det ute oxå fy fadderullan!

nåväl, såna här dagar behövs oxå då känner man verkligen ingen stress att vilja ta sig ut inte, utan i stället har jag passat på att röja undan här hemma och slagit igång maskinerna
och sökt 3 Jobb, hejvaregår.
så ja lite effektiv är jag nog ändå.

har då nyss käkat lunch, så nu sitter jag å chillar å dricker kaffe.
ska väl simma iväg till dagis på en timme och hämta gossen.
så nu blire nog bara en stund framför datorn, ids inte göra mer vettigt idag.
är dö trött, såg på en film till kvart i 11 igår, sen såg jag slutet på body gard och sen efter det fastnade jag i en annan film som var helt gripande, handlade om änkorna i indien så sorglig o hemsk och ja den varade till HALV 2 i natt.
så då vingla jag mig i väg till sängen shit va skönt o sova. gudars himmelrike.

så ikväll vare väl tänkt att jag skulle göra en tidig kväll men jag måste ju bara kolla in den gravida mannen på tv kl 21.00 haha är ett måste sen blire nog sova för min del!

i morgon måste jag verkligen ta mig ut och försöka inhandla de sista klapparna, vill vara klar vill inte på stan i helgen o trängas med alla andra galningar, hojja
nä bäst o passa på medans gossen e på dagis, är smidigast så.

//Morsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0