sega råttor!

Sega råttor vad jag är en dålig bloggare just nu! har alltid fullt upp nu för tiden,
dom senaste två veckorna har liam varit hemma från dagis, pga av att han har varit sjuk!
nja sjuk är väl det sista han är, tycker inte alls speciellt att han vart nå dålig, lite snorig well thats it.
nåja har gått magsjuka på dagiset så lika bra att han inte har vart där då.

idag har han däremot vart på dagis, tror han uppskattar att komma i från sin dötråkiga morsa ibland haha.
så jag har hunnit göra bort ett möte + att jag vart på stan en sväng o fick köpt julpapper så nu har jag slagit in en massa julklappar, har lite granna o köpa men det ska ja ta nån dag här i veckan o få det bortgjort.
ska ta en städar dag oxå, tycker skiten är ingrodd haha.

haft fruktansvärd migrän ändå från fredags till i gårkväll då jag for till stan o köpte nå väldigt dyra migräntabletter men ack så effektiva dom var för migränen försvann tack gode gud!
har kännt mig som en ny människa, har nog aldrig uppleft sån huvudvärk tidigare trodde seriöst att jag fått en hjärntumör eller någe sådant allvarligt! men nu är jag kvitt den.

ja o liam är det full rulle på från morgon till kväll o surrar gör han så öronen trillar av, ja det är gubbe,klocka,bil,brumbrum,apa,öra,öga,näsa,mage,snopp ja jesus skulle kunna rabbla hur mycket som helst han apar efter allt man säger o allt man gör.
får väldigt mycket beröm från dagis vad gäller språket, han är duktig på att prata så man förstår han säger det så klockrent, man fattar vad han menar.
kul å få sån respons, jag vet ju hur mycket han surrar då han är hemma så att pchja antagligen surrar han på dagis oxå lika mycket.
dock är han inte lika klättrig på dagis som han är hemma, varje dag ska han bestiga nått nytt som ett nytt mount everest varje dag, helt otroligt att mitt hjärta fortfarande sitter på plats, hojja för höga höjder för små barn.
läääskigt!

nu springer han omkring i blöja och vi har nyätit och han busar på, ser ut som om han försöker stå på huvudet men jag tror han försöker leta efter sin snopp, den har han ju upptäckt å den verkar vara väääldigt spännande, ja va fan äre för nått? måst ju kika efter jue.

gud nu blidde jag grymt sugen på en kopp kaffe så här på maten, tror jag ska ta mig en innan det är dags o göra kväll för lilleman, när han har lagt sig ska jag ta mig ett bad sen slänga mig i soffan o kolla på en film som jag beställt hem som jag fått fribiljetter från com hem tackar o bockar.
så ska se angel hoppas den är bra, är grymt länge sen jag kolla en film i lugnan ro.

nä fan kaffe var det ja.

Frid & fröjd i arsullhöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0