Happy New Year!!

Ja då var det nyårsafton idag och en blåsig sådan oxå, tur att man slipper att gå utanför dörren idag, nepps vi blir bara hemma o myser och äter gott o har det bra.
har lagt fläskfilen i marinad så den blir riktigt god, ska göra lite vitlökssmör så kanske jag gör eget vitlöksbröd av det och så blir det klyftpotatis o pepparsås, jisus
vad vi ska frossa i god mat jag o lilleman, så till lunch tar vi oss nå lätt
o äta, lite kräm o en macka=)

och jag sa ju det inte fan vann jag nå på den där skitbingon, fick 4 irad alldeless från början och satt o väntade på nummer 37 hela spelet, hade ju vunnit en volvo v70 vart 3:e år, fatta det hade varit najs då!!
men nepp ville ha nummer 66 oxå då hade jag fått en c30 ja det hade jag inte heller tackat nej till.
well well det var ju lite tidsfördriv om int annat.

har har vi stigit upp kring 10 idag, har som helt tappat alla dagisrutiner osv men det göör inget han ska ju känna att han har jullov o då får man sova länge och så, skönt tycker då jag i allafall.
så jag sitter o dricker kaffe i vanlig ordning, så man ska piggna på sig lite, igår så städade jag så här hemma är det ganska så rent o fint, skönt för då kan jag ägna tiden till annat, som att umgås med Liam.
han är ju så överlycklig nu för tiden då han har ett eget rum o dondera i, river ut allt o härjar runt allt, men så enkelt å städa sen på kvällen bara plocka i hop allt i lekbackarna igen., skönt!!

i natt har jag drömt om min förlossning?? haha o den var helvrickad oj oj vad man kan drömma knasigt.
men men det var bara en dröm, turligt nog!!
skulle inte vilja ha en förlossning som i natt!!
nej tack!!

nä ska ta och återgå till min son

men vill passa på och önska er alla



GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0