stone dead!!!

Fuck!! det kom in en geting här i går tror jag det var,
sprang och hämta hårsprayet,går lös på getingen som snart ligger i en kladdig pöl o kan inte röra sig, sprutar lite extra oxå stone dead!!! hahahahaha.
liam står storögt brevid o tittar på, sen pekar jag på getingen o säger AJ AJ Liam det där är AJ AJ, han tittar på mig sen på getingen och så pekar han på den o säger -ajajaj
han fattade nog vinken när morsan blir helt vild o går lös på en geting!!

idag var vi till stan en sväng, införskaffade det sista jag skulle ha därifrån osså tog vi en lunch med jenny=)
sen gick vi och handla blöjjer o drog hem, käkade lite mellis vilket resulterade i en unge full i banan asså det är fan banan överallt, men ni ska se hur han ser ut i ansiktet o håret ojoj vet inte om jag nånsin kommer kunna få han ren igen=) och städade undan, slog i gång en tvättmaskin, sydde klart byxorna, packat liams väska och donat på.
ska väl snart börja med middagen, sen blire plurret för lilleman och skrubbas ren igen!

fick pop overallen idag, OO satans sååå fin den är, provade den på han och HUUUR snyggt som helst, är svinanöjd och den passa skitsnyggt till vinterskorna som han har oxå=)
kanon!!
fick med ett par pop vantar oxå dom var riktigt fina med snölås o kardborreband.

nä laga käk o koka kaffe o ta en pinne!!

ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0