aamen va e nu detta?

asså regn? snacka käääässt väder.
idag igen, vill inte, vill ha sol, vill ut o röra på mig, det suger fetballe med regn.

vaknade halv nio i morse av att lilla sötbarnet står i spjälisen o sjunger för sin kära mor, han såg så grymt kulig ut att jag kunde inte hålla mig för skratt, han tittar på mig som om jag helt flippat om haha.

igår var vi bara hemma o busa på, tog en dejt med dammsugaren o kaffe bryggaren stod mig nära hela dagen, vi pola ganska friskt=)
lekte jaga med lille man som bara kröp i från mig o jag bakom och han tok skratta och skratta, har inte sett han garva SÅDÄR pass mycket förrut. riktigt skojjigt hade vi, vi skratta nog båda så mycket att tårarna rann!
sen laga vi oss lite käk o mös på kvällen.
``Daddy`` kom förbi på kvällen o pussade på sin son, så vi kolla film o tog det rätt easy!

ja, idag blire nog inte mycket heller att göra, får se om vi kanske trotsar vädrets makter o ger oss ut i allafall, vill bara få lite luft o motion, aa men klär man sig så skall det nog gå bra.`

O Grattis till syster som fyller år idag!

näru
ska dejta kaffekoppen en sväng, känns som om det kan behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0