Poliser & Punka!!

det ringde på dörren i morse här hemma så jag kollade i kikhålet o där står 2 poliser!! tänkte men vaaa fan jag har inte gjort nått. öppnade dörren o dom visa sin polisbricka o frågade mig om jag sett min granne som bor dörr i dörr med mig? nä svara jag har ALDRIG sett en själ där? dom sa att dom sökte han som bodde där han e i 30 års ålder o utlänning vid namn ibrahim, så om jag ser elller hör ett pip från den lgh så skulle jag ringa polisen direkt, fick ett direkt nummer o allt,
heeelt scary undra vad han gjort? bor fan vägg i vägg o balkong i balkong med han. helt spännande oxå så nu börjar mitt spaningsarbete

jahapp, drog en prommis med turnen & turnen hahaha och jag
har sånt grymt jävla flyt idag! PUNKA JÄVEL på vagnen!! vad gör man lixom 3 däck o halta sig runt på! fuck så jobbigt!! sånna tillfällen önskar man att man hade en karl som bara åker o köper ett nytt jävla däck o fixar det på studs, FAAAN!!

nåja, var på bvc igår och liam fick sprutan, gick huuuur fint som helst han märkte fasiken int nå! sa inte ett pip o han ryckte inte ens till, lillgossen mamma är såå stolt över dig!

å gaddaran är på väg upp, hela 2stycken, jihhoo så sött o gullit det kommer se ut, ha ha så snart äre färdig tissat för han! dags att börja käka på riktigt.
han har vart lite dålig på att äta sedan han fick den där febertoppen endast velat ha tisse men så igår åt han nästan en hel burk pure och idag samma sak, så det tar sig!!

imorron äre fredag igen tycker veckorna bara springer iväg nu fortare än nånsin förr!!
man hinner bara stiga upp o borsta tänderna så var det dags att gå o sova igen då.
men syster kommer förbi imorn å lånar mig 4 hjul till vagnen som jag kan rulla på tills jag fixat mitt däck!
inte fan ska jag sitta strandad här nå mycke längre till.

vad mer? Tequila har flyttat till nya ägare i förra veckan så nu äre bara zazzy kvar, måste försöka få henne ett hem oxå, fuck så jag ska städa då hon oxå flyttat bara bort med allt katthår som fan är överallt just nu, ska bli skönt, fast lite ledsamt äre oxå!

nä fan denna dag börjar ju lida mot sitt slut, gossen var så trött han somnade redan innan jag hann få på honom en pyjamas. funderar stark på att gå och krypa ner brevid o sussa jag oxå, är som helt slut. i kropp o själ.
jag gört!
godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0