Länge sen sist!!

Ja det är precis vad det är sen jag bloggade!
satte mig ner o skrev ett FET inlägg men allt bara försvann, så jävla less.

nå här är det fullt upp dagarna i ända, vart i boden o hälsat på o grillat å kommit hem igen,
vart i stan o hängt med mera med mera.
Liam har hunnit lära sig åla förra veckan så nu tar han sig fram och fort har det börja gå oxå, han kommer upp i krypställning så snart kryper han oxå. rackarns så stor han börjar bli.
Och -mamma säger han perfekt nu och så säger han -ajajaj
och hela 7månader har han blivit.

det är ena riktigt fina vårdagar som har varit, mycket sol o skönt har det varit, vi har njutit av den på promenader o på balkongen med en kopp kaffe o jisses så varmt det blir där då!
men igår var jag med Elin o grilla i hertsöträsk mycket trevligt o Mira sprang villt omkring och tyckte det var skönt, mindre skönt var det att det började ösregna innan vi skulle traska hemmåt så sjöblöt var jag då jag ÄNTLIGEN kom hem.! gick väl en sådär 20km igår o det känns i benen vill jag lova + att jag fan PLOGADE mig ner till träsket med barnvagnen i blötsnön då det ej hade tinat upp! fy så slut jag är i armarna men jag säger bara en sak , EMMLJUNGA!!! tar mig fan överallt med den vagnen!
guld värt.

Och barnvakt har jag haft för FÖRSTA gången, har ju inte vart ifrån liam nånting annat än när jag köpte tvättmaskinen o då tog det 20minuter o då sov han hela tiden o syrran o mamma var med han.
men i allafall så gick jag ut på walles med några andra mammor och fick en bit mat och hela 3 timmar var jag ifrån honom, det kändes i mammahjärtat vill jag lova. saknade honom GRYMT mycket.
men det hade gått jättefint inga surar miner där inte, han hade fått välling så han sov då jag kom hem och vaknade inte för än vid 12 på natten så då hoppa jag upp ur sängen o hämtade honom o kramdes o pussades haha han tyckte mest jag var besvärlig han ville ju ha hutt o somna vidare gullungen min.

nä nu ska jag ta o hänga sist tvätten innan jag själv ska göra kväll, är som trött o slut av mig.
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0