Hemma igen!

Nu e vi hemma igen efter en helg hos syster yster.
Liam har haft feber i 3dygn var av en kväll MYCKET hög feber, stackarn var så varm att jag nästan brände mig på honom. men när vi kom hemm gav jag honom ett bad o tvätta av han all feberklet sen sov han i 12 timmar osså var febern borta. så nu är han på G igen.

igår var vi på mamma fika en sväng sen drog vi kosan mot dollar o där fynda jag limegröna leksaksbackar till gossens rum, o lita annat tjafs.
idag blir det långprommis med turnen o ferre.
ska även se om jag kan fixa en hink med färg så jag får sätta igång att måla lite.
är ju så sugen på att måla hela jävla lgh men men får ta ett rum i taget=)
köket är då färdigmålat så det känns ju skönt.

joo fixade ju kakeldekorer till badrummet i svart vitt som jag fixa fast i gårkväll mycket nice blidde det.
tanken var väl att hela badrummet ska gå i svart vitt så nu ska jag fynda mer grejs dit oxå.
så himla kuligt att dona på med inredning här hemma.
har en superfin planlösning för hallen oxå som jag ska fixa då jag får lite mer stålar på kontot.
men tror min ide på den kommer se riktigt tjuusigt ut.

vad mer ska jag berätta då? några bilder har jag inte lagt in då bloggen har strulat helt jävla mycket, men men håll ut det kommer jag lovar.
nu ska jag klä på oss o dra mot örno.
baj baj
image51image52image53

Kommentarer
Postat av: maja

Måste bara säga att du gör det bra som är själv med grabben!! han är GRYMT sööt. kram på er/maja

2008-04-12 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0