Depp!!

Fan så seg helg asså, är inte pepp på att göra speciellt mycket, skönt att den börjar lida mot sitt slut.
har ändå fått endel gjort i allafall.
bytt däck på vagnen så nu kan jag rulla fett igen!
sänkt spjälsängen (borde gjorts för länge sen) Liam sätter sig upp i den å jag vill inte att han ska kunna tippa över.
tatt mig nån prommis, handlat o städat lite.
träffat en gammal polare jag inte sett på säkert 9-10 månader.
druckit en sjuhelsikes massa kaffe=)

nu är vi hemma och ikväll ska vi bara ta det lungt, kanske bada lite granna krypa ner i sängen tiiiidigt se lite tv o bara mysa o sen sova gött.
jag vet inte varför jag känner mig så depp o inte alls på humör för nånting.
vet inte vad jag vill riktigt o jag har fan ingen lust med nått!
bara att laga mat o såna bestyr är ju jobbigt just nu.
men man har väl perioder i det oxå
man kan ju inte alltid vara pigg & alert.

o grannen har inte synts till någe, även om jag kikat lite nu
 o då på hans balkis om han vart hemma
 men iingenting.

funderar på att göra ett blogg byte denna cpar sig bara o muppar sig vaje
gång jag ska lägga upp bilder, känns inge trevligt alls.
bajsblogg säger jag då bara!!!

men tror ni han är nå söt lillkillen då? han har så många roliga miner för sig, o för att inte tala om alla dess ljud han testar hit & dit, mammas lille bubbe han e så go.
fan vad jag älskar honom!

har inget mer att säga nu!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag rekomenderar dig att byta till spaces.live.com det är den jag använder, funkar skitbra. + att den körs ihop med msn så då syns det där när man uppdaterat :)

2008-04-13 @ 20:43:12
URL: http://johannasliv.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0