Viktnedgång!

I nu läget tappar jag runt 1-1,5kg i veckan, & det är med mycket lite träning.
Det är ungefär 5 kilo i månaden,
När man tänker så är det ju toppen. Så låt oss säga såhär om jag nu skulle hålla den här takten och gå ner 5kg i månaden så skulle jag på ett år gå ner hela 60kg & så mycket är verkligen inte min tanke att gå ner.
Men på ett halvår skulle jag kunna nå i allafall 25-30kg & då är det en ganska lagom takt att loosa vikt på.
Men med lite träning skulle jag kunna nå min "mål" vikt till min födelsedag den 13mars, Lite coolt att tänka att jag faktiskt skulle kunna vara smal på min födelsedag!!
ska ge gärnet och se ifall jag lyckas tills dess.

Tjohoo, skulle vara bäste födelsedagspresenten ever!!!

Dagen har vi spenderat hos Livan & Ralf, Druckit kaffe & chillat!
Supertrevligt..
Eventuellt planerat in en spelkväll med god mat & alkohol =)
Ja nästa fredag då jag är barnledig, Kan bli riktigt mysigt!

jag var hurtig oxå och tog cykeln till Örnäset, På vägen hem somna Liam i cyckelstolen, Samt att jag fick en punktering (sjukt mkt glas vid skolan) CRAP!!!
Sen börja det ju naturligtvis regna.
Så jag fick knalla snabbt hem med en sovandes unge i regnet!
Mega skönt var det att komma hem!

Nu har vi nyss käkat tacos, ja fast utan bröd & nachos såklart!
Mega gott, Bara ta isbergssallad som bröd jue!

Så nu är vi mätta & belåtna, Ska mysa in oss i varsin pyjamas & glo lite tv och bara vara!

Har även köpt en skål med "Lördagsgodis"

Gött!!

Ha en skön Lördagskväll..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0