Här kommer det..

Här kommer det...
Uppdatering av bloggen.

Idag är jag bakis, fast inte så bakis att jag mår dåligt eller så
utan jag är så där bakis att jag nästan kan tycka det är skönt?!!
haha, sådär när man går runt i pyjamas & äter go mat fast man inte orkar äta så man äter fleeeeera ggr under dagen, Sådär när colan smakar ljuvligt Och när top model maraton är bland det bästa som kan visas på tv ungefär.
hajjar ni? Så sjukt skön baksmälla har jag idag ;)
det enda som stör mig idag är att jag äter enligt lchf & det är skittrist en dag som denna.
Det finns en oskriven lag på att dricka cola & käka pizza såhär dagen efter, Men nu får man ju tänka (planera) vad som ska lagas för att det ska behagas.
Finns massor av god lchf mat men jag var inte så pepp på att ställa mig vid spisen bara.
Tänk att få hemkört krubb.
Ska nog starta en restaurang med utkörning av mat med olika diet inriktningar & husmanskost.
hmm!!

Hade en kul kväll igår, men no more allstars för mig, Shit det stället är verkligen ett råtthål.
Det råder fjortis hysterica nummer ett!!
Att folk har kul när det är så tjockt med folk, Dessutom helt galna jag vet inte vad jag ska säga det enda jag kommer på är fjortisar!!
inte riktigt min stil.
Tog mig vidare till Olivers illa kvickt..
Inte för att det är nå jättemycket bättre men det är då tusen ggr bättre än allstars i vare fall.

Ja nog om detta.

Kan berätta att jag har gått NER 5 kilo på 5 veckor =)
Det är jag stolt över.. Mer skall det bli.
Bara köra på.

Snart kommer prinsen hem, Saknar honom massor idag.
det blir skön söndagsmys hela dagen.
Ladda upp oss för en ny arbetsvecka, Känns som att jag gör inte så mycket annat än jobbar.
Är oftast hemma kring fem-sex tiden om kvällarna & då ska man sätta igång & laga mat och det tar ju sin tid och innan man har ätit färdigt å sånt är ju klockan runt sju på kvällen och då börjar det vara dags för kvällsbestyren & duschen osv, Så man hinner inte så mycket för sen så ska Liam sova & då är det ju kväll redan.

och helgerna går så ruggit fort, hinner inte mycket på dom heller.
Men i veckan hann jag i allafall till frissan med lilleman, Han vart superfin ;)
Min snyggo, det behövdes verkligen klippas.

& på tal om tollet nu kom han precis hem, Myser ner oss i soffan & funderar en stund på vad vi ska laga för mat idag.

Ha det!
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0