Fått Dagisplats

Hej å hå vad det går undan ibland!!
Idag kring ett tiden fyllde jag i pappret om ansökan om byte av Liams förskola till ideus, som jag sen lämna till chefen som skulle ta det med B-M Hjalmarsson på kommunen.

klockan 16.02 ringer chefen och berättar att ALLT är klart och att Liam fått plats från och med den 8:e februari.
jättekul, spännande & lite nervöst på samma gång!!

Så nu har han i morgon och sen nästa vecka kvar på Snömannens förskola, så då får dom några dagars avslut där, ska prata med dom imorgon och berätta att han ska sluta.

så nu är det ett HELT nytt liv som börjar för både mig & Liam.
Men det kirrar vi med glädje.!!

Nu ska jag kojsa ner o sussa.
Natti natt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Supergrattis till Jobbet! Fan va härligt! Nu är det bara en flytt till Porsön som saknas! ;)

2010-01-29 @ 08:49:09
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0