Fethelg..!!!

Jaaa men då var det helg igen då. weeeiii!!!
underbart!!

har varken tid eller ork att blogga på veckodagarna nu för tiden!!
jobbar ju som ett cp. sen då man kommer hem så väljer man att prioritera annat.

men jobbet går då bara finemang, trivs fortfarande lika bra där.!!
jättekul, verkligen.

Men nu är dte helg, skönt som fan att slippa stiga upp halv sex imorgon, utan nu kan man verkligen bara slappa o ligga i soffan o chilla o kolla barnprogram med Liam.
min pluttunge som är såååå stor nu!!
vart fan tar tiden vägen???
2år, fattar det knappt.
det är ju med glädjesorg man ser han växa!!

helgen vet jag inte riktigt vad som blir, ska väl försöka styra ihop oss men jenny o nea.
och så är ju tina på visit i luleå över helgen, vore ju skoj att hitta på nå kul med henne oxå.!!

nåväl, vi får väl se vad som sker!!
nu ska jag rycka på oss varsin pyjamas o mysa med liam innan han vill gå o sova.
sen blire o bädda ner mig i soffan o se idol..

ha det!!

see yaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0