soliga måndag!!

imorse då jag slog upp ögonen sken solen in genom köksfönstret, underbart!

nästan hela helgen har bestått av regn. men igår på eftermidagen tog vi kaffet till dagisgården o släppte kidsen på grönbete tillsammans med grannen o hennes kids!!
ungarna skrota på o lekte en bra stund tillsammans, skönt o få sig lite luft.
sen kom åskan o sen kom regnet.
så vi knalla hem.
lagade lite middag och efter middagen hade det klarna upp igen så vi gick ut på gården o gunga medans vi inväntade emils föräldrar!

var ute ett tag, sen gick vi in o koka kaffe o ungarna käka frukt, sen snörde jag liam i badet, efter badet kom syster o hennes man o hämtade sin son.
tror nog emil saknat dom lite fast han inte sa nått. han blev glad då dom kom=)
han är så rolig han emil han säger så knasiga saker.
han började svära och säga FAN helt mycket igår då mamma o pappa hade kommit.
Ulle frågade emil varför svär du så mycket??
-jo idag är det bara en sånhär dag då det är mycket och säga fan åt.
hehe gud vad vi skrattade.

när dom styrde sin kosa hemmåt, la jag liam i säng som var helt slut o somnade så sött.
så då fick jag nå ryck o städade hela lägenheten o dammsög o skura o hängde tvätt o skrubba toaletten..
sen var jag helt slut!
la mig på soffan o fastnade i en halvtråkig film, men det var rätt skönt att bara ligga på soffan o slappa.
sen vart det sängen även för mig!!
sovit som en klubbad säl!!

ja idag tänkte jag att eftersom det är så fint väder ute, kanske man skulle ta sig en prommis in till stan o kolla lite, bara komma sig iväg o göra nått.
så jag ska väl projektera på å få mig en snabb dusch osv.
så kanske vi ger oss ut efter lunchen.

nått måste man ju göra!!

ajja, ska gå o roa min son lite granna.
den lille tv fanatikern!!

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0