ska man lägga om..!!!??

ja nu är det 20:e dagen på mitt nyttigare liv.
har gått jättebra. har fuskat mycket lite faktiskt, knappt nämnbart.
lite fusk = ökad prommis.

MEN jag vet fortfarande inte om jag gått ner nå i vikt ännu, har inte vägt mig.
känns inte som det, känner mig lika stor o plufsig hahaha.

ska väga min om 10 dagar, då ja står på dag 30
har det nu mot förmodan INTE hänt ett skit..!!
blir jag skitsur.. bajs.
då funderar jag på att lägga om.
pröva nå annt sätt.
satt uppe lääänge i går å läste om LCHF metoden.
vette fanken om jag klarar av det??
men jag tror ändå jag ska ge den ett försök i så fall. känns som en knasig metod, vet inte riktigt vad jag ska tro.
men ska helt klart prova.
ska läsa på mer om den o fixa inköps lista o grejs, så det är ju viktigt att man äter RÄTT då man kör LCHF
annars barkar det!!

idag skiner solen, ser ut att bli en härlig dag, jag dricker just nu lite kaffe o lilleman snuttar lelle.
vi ska på ett tag ta och styra upp oss o gå med granne + kids till STOOORA lekparken i solen o njuta o leka o busa.
lovley!!

nä ska ta en pjåtår & en cigg.

tjarå!!

Kommentarer
Postat av: stina

Jag vet!! Cykelreparatörer!!! ??

2009-06-08 @ 14:53:13
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/
Postat av: Livan

Prova Viktväktarna. Då får du mer vetskap om hur mycket (lite) du egentligen ska äta + hur mycket allt egentligen är i kallorier.



Det är inget du behöver hålla på med en längre tid, men bara så du lär dig lite grunder :D Bara ett tips

2009-06-08 @ 20:33:54
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0