ska nog sova nu!!!

ja den där powernapen som liam drog varade inte länge, han vaknade förståss av magknip och kräktes, så vi har bara legat framför tv:n o myst på, har fått i han vatten o en del har väl kommit upp men jag tänker att nått stannar väl kvar i allafall, senare på kvälls kvisten var han som lite piggare, tänkte att jag ger honom en välling, stackarn e nog hungrig då han inte ätit sen lunchen o den kom dessutom upp!!

så jag skrota fram ett paket majsvälling, millt o gott för lillmagen, jorå han drack upp den MEN den kom upp lika fort igen, så jag fyllde på hans vattenflaska så det drack han upp, efter det har han inte spytt så det vattnet fick han behålla, jejj mycket bra, killen behöver all vätska han kan få.
efter det bädda jag om i han säng o la plastad frotté över madrassen, sen lakan o en massa små handdukar, jag tänkte OM han spyr i natt, mest troligt äre bara vatten då, så då plockar man bara bort handdukar eftersom o lägger dit nya osv, ja ja har i allafall bäddat ner honom o så satt jag utmed spjälsängen o vi kolla på antikrundan (spännde program det där) så då knoppade han in, stackarn han var ju helt slut.

jag ska väl oxå strax bädda ner mig själv oxå, passa på o sova medans man kan, vet ju inte hur natten blir varken för liam eller mig själv.
dock känner jag mig rätt bra, har dock inte hunnit med o käka nån middag tidigare, så jag tog en macka nyss, får se om jag håller mig frisk, men det är väl klart, fattas bara att jag oxå blir sjuk så vi kan spy ikapp, gudars bävar för det, inte direkt nån som vill komma o hjälpa till om man har magsjuka (hmm undra varför??) nä vi får nog gott klara oss själva, men nå vettja vi reder oss.

nä om man skull gå o bädda ner sig, i natt ska jag sova i liams rum på golvet på madrassen, är enklast så, vill vara honom nära, orkade inte börja flytta spjälisen, så men jag sover nog gott där med, nära mitt älskade barn.

well,well nu borsta gaddarna.
vi ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0