Det suger..

ja det suger o vara sjuk, har väl mått bättre idag både jag o liam men nå är man loj, inte vågar man på sig o käka, aldeless för riskabelt, nåväl allt funkar ju.
men jag har aptrist, Liam sover ganska mycket nu, o då finns det inte mycket att göra, jag har svårt för att lägga mig ner o vila.

har då i allafall fixat bloggen som både jag o syrran skall ha tillgång till
där kommer vi lägga upp bilder från våra auktioner och skriva intressant fakta och även annat som intresserar oss.
så jag har suttit o pillat på en enkel retrodesign till den bloggen, blev väl hyfsat.
kika gärna in där vettje.

www.retrochic.blogg.se


så vad mer? jao har lyckats dricka första koppen kaffe för en stund sen, GOTT!! me like..
hoppas bara magen håller sig i shack nu då.

nä blääää det här suger.
nu måste vi bli friska nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0