bättre..

ja nu har jag äntligen börja piggna på mig lite, har städat undan o storskurat toan o så.

jag har väl börja få lite klarhet i allt tjorv så vi får se om det löser sig, just nu är jag bara så arg o ledsen att jag låter det ligga på is ett tag för o se sen om det kanske ordnar upp sig.

idag ska jag i allafall o hämta en windstopper från pop som jag budat hem åt liam, lyckligtvis bodde säljaren här i luleå o endast ett par hus bort, skönt slipper frakten på den, å den blev såååååååå billigt, det gillar jag.
så när jag hämtar den ska vi även gå o handla hem lite, börja tyna i kylen o skafferiet för o inte tala om på blöjfronten, yeeh då får jag utnyttja mina fina rabatter från libero som jag fick härom veckan.
alltid bra med såna, o nu när dom tror att jag har två barn?????
så får jag dubbla rabatter inte illa pinkat.

o i veckan bör hans nya jacka dyka upp oxå, läääängtar. den e ju såååå fin jue=)

nä om man kanske skull försöka få i sig en matbit, har verkligen ingen matlust just nu, har som helt tappat stinget.
men men allt ordnar sig säkert till det bästa, jag hoppas det iallafall, såhär kan jag ju inte ha det!!

a men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0