Trötter!!!

Jo idag är jag trötter..=) vart uppe rätt sent, hade fått sällskap och vi kom inte i säng förns 4 eller nått sånt.
och Liam vaknade klockan FEM, jippie.
gjorde en välling o gick & la mig igen i hopp om att han skulle somna om.
men en stund senare ropar han på mig, det vanliga.
maaaammaaa jag har bajsat.
då var det kört för min del, var bara o plocka upp han, tvätta av han lägga oss o se tv
och bara chilla.
var ju så trött fyyy.
vid halv 10 gick vi och la oss i sängen och somnade 1 timme, vilket var ruggit skönt.

sen var det bara kliva upp, beställde lite pizza som vi åt lite av innan sällskapet åkte hem.

så jag tog en snabb dusch sen har jag & Liam bara lekt o läst böcker och byggt med klossar.
nu har han nyss ätit middag, ska snart få sig ett skumbad sen ska han få gå och sova tidigt ikväll.
han är skitatrött. vilket jag oxå är i och för sig, men jag klarar mig fint=)
ska bädda ner mig i soffan o kolla på nån film och bara slappa o ta det lungt!

men först bjussar jag på en grymt skön låt.
jag svär ska sjunga den för liam varje kväll..=)


puss på er.

Kommentarer
Postat av: Livan

Besök? Av vem då?

2009-08-15 @ 22:53:29
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Livan

MEN så trevligt!

2009-08-16 @ 18:25:04
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0