April april....

nuså! nu är vi tillbax i storstan igen.
ihelgen har vi varit ute på isen o fiskat, tog en heldag.
och det var såååå skönt o härligt.
O Liam fick oxå pimpla, han fattade på en gång hur man skulle göra, stod o ryckte lite med pimpelspöet o titta ner i hålet, huuuug gulligt som helst.

men jag vart RIKTIGT rädd där ute på isen, står vid ett eget hål o ska pimpla, när det helt plötsligt börjar vibrera under fötterna o jag hör hur isen spricker o man ser att den spricker oxå, det bara sprakar i den o jag fick mer eller mindre panik o det känns som om underlaget jag står på bara ska försvinna.
vad jag INTE visste var att isarna brukar göra så på vårkanten o att det är ofarligt.
så alla som visste om det var ju cool lugna utom jag, hahahaha
läbbigt värre=)

har i alla fall vart o lämna liam på dagis o idag ska jag ägna dagen till o städa o göra fint, har nämligen köpt en soffa=)
inte en ny soffa men en begagnad och MYCKET snygg soffa som min syster har haft.
så då vill man ju som göra fint.


vad tycks??????

ja å sen ska jag knalla i väg på ica o hämta ut lite fin förvaring som jag köpt till Liam

dom där.. dom e så fina o mycket billiga blev dom oxå!!
älskar o göra fynd. hehe

så nä nu ska jag ta mig lite mer kaffe sen ska jag börja städa medans man är själv hemma.

vi hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skeetasnygg soffa ju! Blev lite avis. Vill också ha ny soffa. nåja, man kan ju inte få allt man vill ha. Synd att vi inte hann ses i helgen, men det får bli nästa gång. Kramar!

2009-04-01 @ 12:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0