7 Maj-08

Jorå nå växer han alltid, var på bvc igår o vägde o mätte han, hela 9,2kg o 71cm lång och allt såg bra ut, han följer kurvan som han skall, beröm fick jag oxå då jag fortfarande ammar honom mellan måltiderna=)
och två gaddar har tittat fram oxå huur sött som helst.
så nu är han en vilde med två huggtänder som bits, o fram tar han sig oxå som en orm, han är överallt just nu och snart kryper han oxå det är inte långt ifrån, och hur fort ska det inte gå då??

jahapp, då var det onsdag igen då, ikväll är det frusna män söker kärlek o efter det är det barnmorskorna, det är väl dom enda serier som jag verkligen följer med i.
barnmorskorna är ju som intressant, o jisses vad sugen man blir på en till liten knodd då man ser dom föda barn.
helleguuu så söta o små dom är.
känns som om det var evigheter sen Liam var sådär liten o pluttig.
tiden går fort, dom växer ruskigt fort, ja alldeles på tok för fort går det.

annars gör vi väl inte så himla mycket, har fått diskamskinen ikopplad så nu fasiken äre bara o diska he he, kanske man hinner med en dusch lite oftare haha.
ska väl snart bege oss ut ska och handla hem lite proviant, blev så ruskigt sugen på pasta med creme fraiche o paprika o lök o majs o tomat o guu så gött, måste fixa det idag jue!

nä nu ropar han så glatt på mamma, bäst jag går dit o ser vad han vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0