hemmastädalekabusadagen=)

alltså ser man inte gravida på stan eller affären så hör man dom på natten!!??!!
inatt när jag vaknade för att ge Liam en slurk, så hör
jag en kvinna grymta o aja sig å neja sig, för att sedan avta
men på en liten stund så var det samma ljud igen. det måste vara mina nyinflyttade grannar som bor ovanför mig för dom e dom enda som jag inte träffat i denna trapp. och hon måsta ha haft värkar?? det lät då så, och så hörde jag henne tidigt i morse oxå och sen vart det tyst där uppe, så hon e nog o föder barn.
får väl se om det dyker upp nån till barnvagn i trappen då.

idag har jag storstädat  som bara fan, överallt,underallt,bakomallt.
så det är väl rent ialla fall en dag typ.=)

har hunnit dra på affären och handlat hem en massa mat o grejs, köpte en  ny natusan produkt till Liam, shower nånting, han ska få sig ett bad ikväll, han är så flottig i håret från all olja som jag smeta in han i  igår, ville ta bort all mjölkskorv han hadde i hårbotten och jepps nu har jag borsta bort allt, så nu e han sååå fiiin i hårbotten.

köpte igår på stan en hårinpackning på H&M den luktade jättegött men den var mindre bra, märkte int nån skillnad, håret brukar ju bli helt nice då man gjort sån där inpackning!! hmm fårla köpa en annan då.
joo, föresten jag åt ju den där pasta tortelini med vitlöks smör på mat & prat igår, jätte gooood var den=)

om man kanske skulle masa sitt feta arsle till lulebos kontor och se ut nå tapeter till vardagsrummet o hallen och ett nytt golv till badrummet=9 har tänkt o göra det länge nog nu men det har som bara runnit ut i sanden, vill ju fixa en massa här hemma, köpa nya möbler osv .
när ska man ha råd & tid till sånt??
skulle behöva komma mig en sväng till ikea för o köpa massa till Liams rum +att jag behöver en massa själv. men jag och vilken lastbil ska åka dit??? hahaha

hahaha jag måst bara få berätta
igår natt så vaknade jag av att liam höll på och tjorva på i sängen, så jag vände mig om och tände lampan, där låg han med foten i handen osög på stortån, jättelycklig var han oxå=)
så jag försökte förklara för han lite snällt att -men Liam på natten ska man ju sova seru! leka kan vi göra i morgon. gullungen där.=)

han har varit jättepigg hela dagen endast sovit 1 timme sen vi steg upp i morse kl 10.00. nu ligger han i babygymmet och sprattlar innan det är dags för badet.

oooh,shiit han rymmer ju, måst ta han.
bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0