åsså måndag igen!

dagarana bara springer iväg med en ilfart, så nu e det måndag igen.
idag har vi bara vart rumt o hälsa på folk, först var vi till jossan & stina o surra o drack kaffe, sen gick vi på en promenenad hamnade  hos jenny & nea o busa med barnen.

sen begav vi oss hemmåt, stannade på affären en sväng, handlade betydligt mer än vad jag skulle ha. och jag fick för mig att jag skulle köpa gomorgon välling till mig själv. jag e ju så dåli på att få i mig frukost på morgonen har sås vårt för att äta så tidigt, men skulle defenitivt behöva få  i mig något, så jag skall börja dricka en kopp välling=)

nu är vi hemma och har nyss ätit mat, Liam är i tv rummet o busar på med sina leksaker o snurrar runt, runt,
jag hör hur han bökar o vänder sig där inne, hehe nu ligger han ju inte stilla vart man lägger ner han längre nepps nu bökar han sig iväg minsann, så det är nu mina lugna stunder är slut=(

bäbisfika i morron som vanligt, trevligt, vi tänkte att vi skulle ta oss en prommis till stan oväder o vind tillåter oss det, måste ju komma igång med mina promenader igen, för det har vart så kallt ute fyy inge roligt. idag var det dock väldigt skönt ute.

nog om detta, disken ropar på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0