allvar!!

nu jäklar ska fläsket brännas, jag är så less på detta smyghäng som man har här och där å på dom ställen man minst anar haha.
var ut på en långprommis superskönt ute, har ju varit lite dålig med långprommisarna på sista tiden. men det är bara å klä på sig ordentligt o ge sig iväg.
inge mer godis inge mer chips. visst kan man mysa till det, men det med måtta nån gång. men min cola då??!! fyy hur ska jag klara av det? jag utan cola är som eva utan sin adam alltså helt lost.
ja nu får det bli så, cola på lördagar kan jag gå med på=)FAST bara om jag skött mina långprommisar under veckan, ja men det var väl en bra kompromiss, nu blev jag glad.

jahapp, imorron var det dags för 3 månaders sprutan, ska bli spännande å se hur han reagerar på den, jag har då suppar hemma om han får feber o blir grinig så det ska vi kunna ordna.
ska ju iväg på fika i morgon, då blir det bara en kopp kaffe för min del hehe.

OJ, har en son som sitter i tv rummet o gör nr 2 ja det hörs då om inte annat, jisses så det sprakar i brallan, bara han inte lättar från babysittern!!!
ja så det är väl bara ta tag i det med en gång.
på återseende!image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0