4 månader

jepp 4 månader blir han idag, kan knappt tro det vart tog tiden vägen?? idag på stan så såg jag en färsking, saknar som den tiden ibland då liam var så färsk.!!
ja nog blir det syskon alltid, var så säker=)
idag fyndade jag två bodysar på lindex 10kr st dock var dom kortärmade så jag köpte storlek större dom blir perfa till sommaren jue.!!
och int har jag styrt upp liams rum ännu, nä jag måst börja rensa där inne o måla så man nån gång får det i ordning.

och trött är jag ändå har jag sovit helt bra i natt och liam oxå.
ska väl ta oss ett bad ikväll och sen krypa ner i sängen o gosa o se på tv.

image19

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, grattis på 4månadersdagen Liam! =))

2008-01-22 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0