Vitare tänder!

Ja vitere tänder är mitt projekt just nu, hade så vita tänder en gång i tiden men pga kaffe, rökning ,the o all annan skit som har gjort dom gulbruna, eller ja helt förtaskiga är dom ju inte.
men startade igår så nu kör jag stenhårt på ett vitt smile.

börjar borstningen med

Grymt bra tandkräm.

fortsätter sen med.


och slutligen avslutar detta med det bästa.

dör inte bakterier o skit av denna Listerine då vette fan, är grymt bra!

ja så annars då? söndag i da, är NÄSTAN klar med julklapparna bara 1 enda kvar vilket känns jätteskönt, var en sväng på stan o köpte den sista julklappen till liam, en STOR bondgård, tror han kommer bli glad.
så nu får han en massa bilar o verktyg o bondgården o saccosäcken och badgrejjer  med mera och kläder, har köpt en massa kläder, dock har allt jag köpt inte hunnit komma, väntar fortfarande på villervalla
kläderna, dom är såååå fina och denna gång har jag lyckats köpa kläder med lite färg.
är lite kass på det då jag näst intill köper allt i brunt,svart,vitt eller militärgrönt.
så det blir fin fint.

idag ska vi bara vara hemma o chilla, max en prommis runt kvarteret,  har varit fullt upp dom senaste dagarna, så skönt o kunna mysa o ta det lungt, och sovit till halv 10-10 har vi gjort dom senaste mornar, skönt! ändå har han lagt sig tidigt o somnat kring 20.00 på kvällen med ett undantag från igår, då var han nog vaken till 21.30 o då gick vi o la oss båda två, gott har vi sovit.

så ja jag sitter här med mitt kaffe (OVANLIGT) kaffealkolist javisst thats me!

o liam sitter här på golvet o grejjar på med sina grejjer, ser gode koncentrerad ut.

well well
ses//morsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0