1 vecka på diet.

Tjoho!
Det har nu gått 1 vecka sen jag startade min diet.
& det har gått super bra, Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle gå ner så mycket i vikt som jag gjort.
Efter en vecka UTAN fusk!!
Har jag gått ner 6,5kilo.
Det är helt sjukt och jag ställer mig på vågen flera gånger bara för att se att jag inte drömmer =)
Så nu har jag bara 1 vecka kvar eller 6 dagar är det kvar av denna diet.

Det har gått bra att följa detta matshema, jag har heller inte varit sugen på nånting sådär speciellt,
Första dagarna var jobbigast i allafall dom 3 första dagarna, För jag svettades om vart annat, Det enda jag saknar är ju kaffe, Jag är van att dricka några koppar per dag & nu är det bara 1 kopp per dag DESSUTOM med socker i, blä det ska vara kaffe med mjölk!!
Haha närå det har gått så bra & jag är himla stolt över mig själv, att jag faktiskt klarat av detta i allafall första veckan, Men jag är så himla taggad att köra stenhårt en vecka till så jag tror att det kommer inte att bli något problem.

Jag ser mig själv i spegeln & ser att jag förändrats, Önskar att det vore magen som försvann FÖRST men så är inte fallet, Jag går alltid ner om magen SIST, Men faktiskt så ser jag att även magen börjar att minska =)
Jag är även grymt taggad att köra lchf efter detta & då lchf på det hårda viset men hård träning.

Har hittat mig en crosstrainer som jag ska ta hem nån dag, Den ska jag använda flitigt kan jag lova!!

Jag har bestämmt mig, Till sommaren ska jag vara smal =)

Nu är jag inne på dag 7 av denna diet & kollar man i matschemat så ser man oxå att det är den tuffaste dagen.
Det innebär att det blir bara kaffe till frukost & lite kött & frukt till lunch & middagen den uteblir totalt, det är fasta som gäller, Denna dag drar ihop magsäcken bara snäppet mindre inför nästkommande vecka =)
Men jag ska klara den här dagen oxå, Bara dricka mycket vatten, & vatten det dricker jag i mängder ca:2-3 liter per dag ;)

Nä bara ge gärnet nu, Jag tror på mig själv..!

Nu ska jag njuta av en stor kopp kaffe.

Hejs!!


Kommentarer
Postat av: Weronica

Va duktig du är=).....jag fick oxå smak för en rivstart när jag läste ditt inlägg så startar idag och får väl se om man verkligen klarar och härda ut i 13 dar, kaffet blir nog det värsta och speciellt med socker i BLÄ!

2011-02-08 @ 09:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0