Höll på att åka dit :/

Asså det här med att handla, På nått vis har jag alltid tyckt att alla andra handlar så mycket intressantare & godare än mig själv, Eller det ser så himla gott ut när dom packar upp sina varor på bandet!
varför vet jag inte, Har nog alltid tyckt så.

Nå i allafall, Var in på affärn och skulle handla, Var superhungrig vilket är mycket farligt att handla då, Ja kliver in på affären, Det första jag möts av är nybakat bröd, Det dofta så gott & så så himelskt gott ut!!
Stod länge & fantiserade mig bort på en god smörgås..
Det är vad jag kan åka dit på BRÖD,
Godis, chips, kakor & sånt har jag inget som helst sug efter,
Men lätt en god macka med nå gott på =)
Bakar ju visserligen lchf bröd men är inte riktigt samma sak även om det är ett helt okej bröd.
Satan jag var nära på att åka dit på en påse nybakat bröd..!!


Kunde dock skärpa till mig & gå därifrån, Ja då kommer vi till nästa anhalt där jag oxå skulle kunna ha lätt att åka dit, FRUKT
Jummie, det är så sjukt gott med frukt, & där låg allt upprabblat så snyggt
Bananer, äpplen, päron, vattenmelon, apelsiner, vindruvor, clementiner
SHIT!!

Ville köpa alltihop och göra en mega stor fruktsallad.
Var tvungen och skynda mig genom affären för & handla endast det jag skulle handla från början!!

Åkte hem & kocka ihop en skitenkel middag idag
Ostsnitzel, icas färdiga pizzasallad & keso =)
supernice, Lilleman fick mackaroner till.

Nu ska jag röjja upp lite här hemma & slå på lite disk & tvättmaskin här hemma, Så när man kommer hem imorgon (kväll/natt) så är här rent & fint.
Jobbar ju hela dagen imorgon & sen har vi p-möte vilket brukar resultera i att man är hemma kring 9 på kvällen.
Jippie  14 timmar på jobbet, precis vad jag ser fram emot!
haha!

Nä sen blir det duschen & en sjukt skön kväll i soffan med lilleman!

Bye bye..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0