Helg!!

Så skönt med sovmorgon & sen kunna lunka upp & koka kaffe,
Känna att man inte behöver stressa iväg nånstans.

Igår var det vägning och den visade på -1,2kg
så det är ju alltid något i allafall.
Igår lagade jag en god lchf pizza på jobbet som vart mycket uppskattad.
Sen fick jag besök av Tina & Oskar, Det var trevligt dom kom och lekte & käka mellis
sen kunde jag även kompa ut nån timme tidigare vilket var oerhört tacksamt.
Kul och få lite tid med Tina eftersom hon bor i Norge och vi ses ju inte så många gånger per år.
Vi gjorde stan en sväng!!

Kvällen spenderade jag med min son, Såg idol & bara chilla.

Nu är det Lördagmorgon & jag avnjuter lite kaffe.
Lilleman slappar & ser tv.
Funderar över dagens äventyr?!
Nått skall vi hitta på.

Längtar till nästa helg, Då spelar Volbeat i pontus på Lördag.
Liam åker till mommo & moffa på Torsdagkväll redan eftersom vi har planeringsdag på förskolan & den är stängd & eftersom den är stängd så har jag ju ingen barnomsorg den dagen så då åker han till mommo & moffa.
Får hem han på Söndag så det blir en lååång helg utan mitt barn.
Torsdag kväll då han åkt ska jag ge mig ut & jogga, Vilket jag inte kan göra då han är hemma.
Ska bli grymt skönt, Ladda massa musik i mobilen och ge sig ut!

Fredagkväll har jag än så länge inga planer för.
Men vi får väl se ;)

Ja & nästa vecka får jag min nya telefon =)
Längtar.

Ska bli sweet!!

Nu ska jag återgå till min kaffekopp!

 

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0