Kampen fortsätter..

Har varit fullt upp på senaste tiden.
Sena jobbkvällar på jobbet osv.

Men bantningen fortsätter, Hade ju en vecka som jag stod helt stilla.
Men förra veckan började jag rasa i vikt igen, Då tappade jag ju 0,9kg
& denna vecka har jag tappat 1kg

Så totala viknedgången är 6,9kg.
Det är ganska mkt igentligen.
Jag är nöjd, Önskar bara att det kunde synas lite meeeeera.
Speciellt magen, Den är svårast, den försvinner sist.
Men so what!!
Allt ska ju bort ändå så det spelar väl igentligen ingen roll i vilken ordning det försvinner.
Hehe..

Har köpt en pilatesboll, Testat 1 pass på den & kan ju lova er att sån här träningsvärk har jag inte haft på väldigt länge & värk i muskler jag inte trodde fanns.
Klart bra grejj det där, Dessutom väldigt roligt.
Det gillas.. Enkelt att träna framför tv:n oxå.
Ja det ska jag fortsätta med.

Kommer lägga upp ett träningsschema för mig som jag ökar allt eftersom.
Jah!! Kampen fortsätter.
Jag känner mig nöjd för det jag åstakommit hitills i vare fall.


Idag är det Lördag, En dag då jag verkligen måste ta tag i mitt hem.
Det har typ förfallit i veckan då jag jobbat och sen inte varit hemma på kvällstid.
Så städa blir det idag, Vika tvätt osv.
Träna ska jag oxå & härja ute med lilleman.
Handla & laga mat och sådant.

Hade vela göra nå kul ikväll, Hade mer än gärna kunna roa mig eller nå sånt.
Men barnvakt är totalt lika med noll.
Alla mina kandidater kan inte..
Så blir att vackert sitta hemma i soffan.

Nu vankas det kaffe, Fick sova till 10 idag, Händer inte så ofta :)
Som mamma får man vara glad om man får några timmars sömn..
Sovmorgon får man glömma bort totalt, Sånt existerar inte längre..!!

Tur det finns gott kaffe & njuta av..

Hejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0