Partaj..

Mjo i Fredags åkte Liam till moster för att sova över där så jag kunde fira lite att jag blir tant.
Så vi var med jobbat på After work på Olivers, hade en superkul
kväll med mina kära kollegor =)
tossiga är dom.

Lördag var jag smått bakis, men det gick över ganska fort.
på eftermiddan kom syrran med Liam och med sig hade dom Michelle som skulle sova över hos oss.
det var två ganska trötta barn här igår, vi åt mat o mös på en stund men vid 19-tiden knoppa dom in.
Och jag bädda ner mig i soffan o slötitta på Melodifestivalen.
var gode trött jag oxå.
så sen gick jag och la mig.

Vaknade i morse av två små busiga barn i min säng som bara fnittrade hur gulligt som helst.
Nu sitter dom i köket och äter frukost och jag dricker en kopp kaffe.
ser ut att bli finväder idag så pchja vi ska väl ta oss ut och härja lite i snön tänkte jag.
blir kuligt!!

snart är den här helgen över oxå, fort var det gjort.
Så imorgon är man tillbaka på jobbet.
fat i morgon så börjar min anställning så det känns toppen.=)

Ja Livet knallar på och så blev man ett år äldre oxå..
Gammal tant haha

nåväl mera kaffe.

Bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0