Hektisk vecka.

Hoho ja jaaa!! Har en hektisk vecka framför mig & än är det bara Måndag!
har jobbat hela långa dagen, & vi har börjat förbereda en del inför vår "invigningsfest"
jag har stått med högtrycktvätten & rengjort utemöblerna hela morgonen.
På fredagkväll har vi fest på jobbet, det är bjudet över 200pers & det ska vara sommarbuffe & liveband.
Kan bli riktigt trevligt faktiskt.
O den festen är endast för vuxna då det kommer finnas alkohol där.

på Torsdag har vi öppethus & temadag med vatten
ska ha olika stationer med vatten o bubblor o massa massa sånt.
Detta är barnens fest & tidningar & tv24 kommer att finnas på plats.
Ja det är myyyycket som skall förberedas inför detta.

imorgon jobbar jag hela dagen sen har jag utvecklingssamtal 16.30 & sen är det p-möte kl. 18.00 som kommer sluta guuuud vet när.. Beredd att det kommer ta några timmar MINST..
Mycket att gå igenom.
Fredag kommer jag nog vara helt slut tror jag, Jobbar från kl. 9.00 till 23.00, Sen så kommer jag även att följa med några på färjan oxå OM jag orkar haha..

Liam han åker till mommo & moffa på Fredag efter som jag jobbar så pass mkt så han blir där hela helgen.
Får tillbax han på söndag =)

Ja huga är en hektisk vecka som sagt, Har tonvis att göra på jobbet.

& mötet med chefen får vi ta en annan dag, Hon blev hemma idag. men men det gör inget!!

Jah, nu är det snart dags att ta tag i kvällsbestyren igen så man kommer sig i säng i nogorlunda tid i allafall, Men först ska jag nog sätta mig på motionscyckeln en 40 min & träna så kan ta ta en dusch & chilla sen..
Träning ger energi =)

Over and out!!


Kommentarer
Postat av: Livan

Jo fan vi måste ju det! Robin har semester nu så nu har vi ju all tid i världen :) Typ..

Riksbyggen har tyvärr inte dykt upp idag, men förhoppningsvis kommer de i alla fall i veckan.

2010-06-28 @ 14:04:32
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0