Brrr...

Fy fader nog har det varit kallt ute nu i några dagar, kan inte påstå annat.
Nåväl idag är det något bättre och imorn skulle det bara bli -8 förhoppningsvis.
är det så ja då jävlar ska jag ut på fetprommis och härj i snön!!

Jahapp, Lördag idag då, har nyss vart på ioca & köpt blöjjer & tvättmedel.
var rätt skönt o komma sig ut en liten sväng.

jooo igår sålde jag barnvagnen, jippie. 4000kr fick jag för den.
trodde aaaaaldrig jag skulle få så mkt för den, la ut ett högt pris så nån ev kunde pruta på den,
men icket den gick för hela summan, kanonbra enligt mig!

dock varit supernöjd över denna vagn!!

 



så nu kör vi pulka och 1 kr vagnen, den ska jag för övrigt hotta upp lite, spraya chassit o ny klädsel
så den blir tipp topp! för den är ju super bra funkar ju HUR bra som helst lätt o smidig.=)

ja annars gör vi faktiskt inte så mkt, igår käka vi tacos med stinabritta, var en tidig kväll för mig sen, var aptrött
inte van o kliva upp så tigigt då man varit så mkt ledig.
men det är bara o ställa om sig.
man blir lite piggare på dagarna nu, det är lite ljusare lite längre plus att solen faktiskt tittar fram och det gör en hel del må jag säga!!

Ser så härligt ut med gnistrande snö!!


ikväll ska vi bara mysa ihop oss i soffan jag och skrot, kanske ta ett bad oxå..=)
laga nån god mat??!! eller kanske man skull lyxa till det o beställa hem mat??!
hmm får fundera en stund på det.
jao ska väl se Robinson & trycka mandariner inne i värmen=)

Det låter som en bra dag tycker jag!!


Ha det!


Kommentarer
Postat av: maria

tack för listan! :) finns en del som tilltalar mig, både med moa och max har jag bestämt innan vad dom skulle heta och det har visat sig passa dom också när dom väl kommit. den här gången kommer jag nog få vänta till bebisen kommer ut innan jag spikar namnet! men klura kommer jag nog göra var eviga dag tills den kommer ;)

2010-01-17 @ 18:46:16
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0