Am under a spell..

Ingen inspiration att skriva alls,
Det går som i perioder mitt skrivande, ibland skriver jag hur mycket som helst & vad som helst.
Det kan vara i bloggen, Det kan vara poesi eller låttexter.
Jag älskar mig själv då jag får upp skrivarglöden, Då brukar jag oxå kunna sortera & sålla ut mina tankar.

Annars då? Jovars, känns mest som att jag har varit hemma & vabbat.
Iveckan har jag vart hemma 2 dagar för Liam har haft ont i örat, & sen i Fredags kom en magvändare.
Så vi har bara kunnat vara hemma & chilla hela helgen.
Försöker naturligtvis att få igång hans mage igen, Han har då inte skitigt dåligt sen i Fredags men matlusten har inte infunnit sig.
Igår åt han bara 1,5banan & ett glas proviva.
Är glad att han i vare fall åt nånting överhuvudtaget.
Inte lätt att lura i en (min) 3 åring föda eller vätska det är han för smart för att gå på.
Tur att han är så pass stor nu så han kan tala om för mig om något känns fel.
Idag har jag fått i han lite mera.
proviva, ett äpple & en banan.
Lite spagetti & en köttbulle, Så det tar sig.
Pigg är han för 5 pers ungefär =) haha
så det är ju bra.

Imorn ska vi ha Luciafirande för alla kids & föräldrar på jobbet.
Så det blir fullt ös, Kan nog bli trevligt, Liam ska vara tomte =)
Sen har vi stängningen så det blir jobb i stort sett hela dagen.

och bantningen då? Skulle kunna fettsuga mig vid det här laget, Har haft en period då jag tappat motivationen men har TROTS det inte gått upp nå i vikt, I Fredags hade jag gått ner 0,3 haha skrattretande lite.
Men ligger på -7,3kg & det är fasiken inte fy skam.
Nu idag har jag kört igång med pulver, Behöver ett avbrott från lchf, Vill ha nå enkelt så jag slipper fundera på sådant just nu. Så skaka pulver kändes rätt.
Gott? njaa inte så pjåkigt faktiskt.
effektivt? JA,
 Behöver ett ras innan jul & innan lchf tar vid igen =)

Så idag ska jag ge mig på ett rejält träningspass oxå, Kan vara jobbigt att ta för sig att BÖRJA träna men då jag väl gör det så är det så jäkla skönt & jag mår så fantastiskt bra av det.
Måste hålla den känslan vid liv bara.

Nu blir det att koka sig lite gott kaffe ;)

Livet leker vidare ;)


Am under a spell.. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0