Vikare

Jag har skruvat ihop Liams säng för nån dag sen som vi ärvt av systers barn!
det är en IKEA Vikare säng

Men jag tänkte att jag skulle måla om den, i nån kul färg eller oxå måla den svart..!! ska fixa stödplanka oxå för den fanns inte kvar. men det är inte så svårt.
jag gillar då modellen på den, sen att man viker ut gavel för gavel då han växer.
men nu ären så bred och mysig och ombonad på nå vis.
men vill ändå känner jag göra nå kul med den.
tåls att tänka på.

hmm ja vi får se!

nu är det kväll här hos oss och jag är gode trött.
så jag ska inta soffläge och bara slappa.
lär säker somna på soffan ikväll oxå, det gjorde jag igår kl.21
DÅ är man trött, vet att jag såg nå på tv och att jag ville se och tillslut titta jag bara med ett öga och jag riktigt kämpade med det ögat oxå, men orkade inte mer än nån minut sen sov jag!!
haha!!

har i allafall vart o handlat en massa ingridienser till kalaset imorn.
dock dåligt med dekorationer så jag får låta fantasin flöda.
hmm blir nog kanske en blå tårta med godiständer på.
hahaha!!
förra året fick han ju en grön tårta med svarta döskallar på.
ja ja vi får se imorn.

nu ska jag avsluta, bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0