skön helg!!

Ja då är helgen nästan slut! men den har varit grymt skön.
i fredags satt vi i soffan o mös hela kvällen.
sen vid 11 tiden vakna liam av nån mardröm så då fick han komma och sova i min säng.
så söööt.

igår tog vi en prommis till stan med jenny & nea.
strosa runt i affärer o köpte lite nya kläder åt liam som han ska få i pressent.
sen fynda jag öven höstvantar och mössor på h&m för 20kr/st
billigt o bra!
då har han ett gäng nu i höst! perfans.!
sen var vi och käka på lyssna nu MAX
hur gott var inte det då??
haha

efter stan, gick vi o handla lite mat o såna saker.
for hem o lalla på.
åt middag. och efter middagen har vi bara lekt.
vi byggde en kojja under vardagsrumsbordet där vi slog läger och tittade på filmen den lilla pingvinen pororo som liam fått i sin MAX box. supermysigt hade vi.

sen gick lilleman o sov och jag slappade bara i soffan!!

inatt har jag sovt helt underbart, jag har sovit en HEL natt utan att vakna av hostan.
gud så skönt för jag känner mig riktigt utvilad.
kanon!

har suttit o glott på tradera nu en stund efter nå regnkläder åt plutt!!
fyndade faktiskt ett par fina sådana för endast 27kr
han kommer digga dom jätte mycket.

så glad han kommer bli.

älskar o göra billiga fynd!!

ja så nu ska jag gå och kirra lite lunch, ska steka palt.
sen ska liam vila en stund så jag kanske får mig en duch och så.
ska gå en sväng ut sen o härja lite och handla o så.

ikväll ska han bada o sånt.

imorron är det jobb som gäller för min del och liam ska på dagis.
5.30 ringer alarmet.
blir o nanna tidigt ikväll tror jag..=)

nåja. see yaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0