ojoj hur ska det gå??

Jag vet inte, men vi blir bara sämre o sämre här hemma.
Liam har oxå blivit sjuk, själv känns som att jag är snudd på döende mellan varven.
Ska börja jobba på måndag, vet inte hur det ska gå.

dock så ringde chefen nyss och vi prata lite och han är så bra att ha o göra med, så jag ska ringa före 9 på måndag till honom så får vi se hur vi mår då.
och i värsta fall skulle vi skjuta på starten ett par dagar det verkade inte vara ett problem.
sen sa han oxå att vi kunde ifall jag ville ta en mjukstart o gå halva dagar så Liam får vänja sig vid och vara långa dagar, han går ju från att vara 15 timmer per vecka till 50 timmar per vecka vilket betyder att han kommer vara 10 timmer per dag.
men jag tror han fixar det galant.
bara vi blir frisk så ska det inte vara ett problem.

det är bara så frustrearande att vi ska bli sjuka just nu.
är inte rättvist nånstans.
jag hostar så mycket att jag spyr hela tiden, har hostat sönder halsen att det bara kommer blod.
är INTE kul.
på natten äter jag fisherman BARA för att lyckas få sova en stund.!!
ja voj voj vilken misär.

well, igår drog jag i allafall fram lite kartonger med kläder liam ärvt o plockade fram lite i storlek 92/98
som jag nu har tvättat upp. o det ska märkas osv. helt perfekt för nu behöver han mera ombyten på dagis osv.
han har ju vuxit endel under sommaren.
dock så måste jag köpa nå pyjamaser åt han.
men det löser sig.

nu ska jag ta tag i det absoluta viktigaste här hemma, sen ska jag ta en vaaaarm dusch!!

så är det..!!

bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0