Mötet

Ja igår åkte jag & min handläggare ut till Ideus.
satt & prata med chefen osv, fick se lokalerna och ta del av handlingsplanen.
det var jättekul och verkligen en jättefin förskola.
allt är nytt o frächt och dom har väl inte riktigt kommit igång med allt.
fortfarande inventarier som ska beställas osv. Barn ska skolas in.
men mötet gick superfint.
chefen var halt underbar och personalen jättetrevlig!!

så då får vi se, det ser lovande ut för mig. chefen ska ringa mig idag eller i morgon.
han skulle idag på ett möte med facket och så.
så nu är jag taggad och börja jobba!!
weii ska bli kul jag hoppas verkligen på det här stället, det kändes så rätt.
och sen så kul o få vara med o starta från början.
dom har inte ens fått komma in i dom rätta lokalerna ännu, då det var en vattenskada så det byts golv och sånt.
så än så länge är dom i provisoriska lokaler.
men det ska bli kul.
längtar o hoppas verkligen!!
det är min chans nu..

ja, nu sitter jag & dricker lite kaffe och tar det lungt, ska röjja undan lite här hemma på en stund, ta en ducsh och sen gå och handla lite!
Liam är på dagis till 14.00 så jag har lite tid på mig.
det gäller o njuta nu meds man är ledig!
haha!!

nä idag är en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! Tack för tipset, men den där vagnen är deras gamla modell, har hört mycket dåligt om den. Att framhjulen kan lossna å sufletten är inge bra, å sen verkar de inte gå å sätta på nån liggdel eftersom sufletten är hel.



Tror vagnarna som kom 2007 å senare är av den nyare modellen å det är en sån jag vill ha! =)



Konstigt att dom skrivit att den där är köpt 2008, dom kanske köpte den begad 2008, för 2008 års modell ser inte ut sådär! ;)

2009-09-04 @ 10:31:23
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0