laddar!!

Idag regnar det mega mycket ute, jag skulle verkligen behöva åka och köpa nya regnkläder åt Liam då hans börjar vara för små.
nåja, krängde på han dom idag o det var väl tur för han badade väl i varenda pöl och grisa och hade sig!
så han hade lerstänk i hela ansiktet då vi klev in på dagis.
tur hade han med tanke på  att det vart baddag för han på dagis.
så då får jag hem en hel o ren pojke!!



Mötet jag skulle på igår vart tydligen flyttat till idag, så i dag laddar jag för besöket på IDEUS
ska bli spännande.!!
så får vi se idag då.



nu väntar jag bara på kaffet så man blir människa.

ska även röjja undan lite här hemma o vika tvätten.
förbereda nån middag. lär väl komma hem ganska sent så!!
ja lite fix helt enkelt.

ha en skön regning dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0