Host,host!

ja det är precis vad jag gör, hostar så jag håller på bli galen, i natt kunde jag knappt sova jag hostar tills jag kräks alltså. gud så det retar i halsen. blir galen,GALEN!!

ja, på morgonsidan har vi då fan inte gjort ett nada jag o plutt!! glott tv o bara varit.
sen vart det lunch o vila för hans del.
jag tog en snabbdusch o lite yoghurt o musli.

sen var vi över till grannkärringen och drack kaffe, sen en svängom till Lulebo o hon skulle kvittera ut nå nycklar till en lokal, ja sen handla lite grejs, förbi lokalen o glo sen hem o laga MAT.

gud vi var nog väldigt hungriga både jag o lilleman.
Är så kul då man lagar köttfärssås & spagetti här hemma för man VET att det upskattas rejält. jisus vad den pojken kan äta då.
han bara skottar in maten mmm namn namn.
idag åt han 2 STORA portioner.

blir lite kladdigt ibland. men ack så söt.

min plutt!!

så nu slappar vi en stund efter maten, blir snart en dusch för lilleman o en pyjamas och kvällmys med nån saga eller så.

jag ska chilla i soffan ikväll, med grönsaker o dipp och kolla på IDOL.
inte göra många knop inte, är INTE riktigt okey känner jag!!

nåjå!! see yaa!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0