Hinner inte...

Hinner inte uppdatera så mycket nu för tiden!!
Jobbet går bara bra, trivs som fisken i vattnet även om det blir långa dagar!

men man uppskattar helgen på ett helt annat sätt nu för tiden!!

Ja lilleman fyllde 2 i tisdags, han har fått massa pressenter och så.
imorn ska vi ha lite kalas för dom som inte hunnit vara här ännu.
ska göra lite tårta osv.
blir nog kul.

idag städar vi lite och så så vi slipper göra det imorgon!!

igår gjorde jag en egen play-do deg, som lilleman kan dega på med. fiiiin vart den och så kul det är..=)


sen har vi ritat här om kvällen, varpå jag ritade ett hjärt, liam ska ju såklart göra likadant o se han fick till ett hjärta han oxå, stolt var han..=)

så fint.!!

ja så är det, nu ska jag styra upp nå lunch åt han så han får gå o vila en stund, så jag kan skura och ta mig en dusch!!

ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0